Omgevingsmanager

Je loopt over het projectgebied waar straks een nieuwe woonwijk wordt ontsloten. Het verkeer raast nog voorbij, bewoners vragen wat er gaat gebeuren en collega’s staan klaar om te starten. Jij hebt het plan al op tafel liggen. Alles klopt — de bereikbaarheid, veiligheid én communicatie met de omgeving. Als coördinator leefomgeving ben jij de verbindende factor tussen project, mensen en publieke ruimte.

Angelique

Wat ga je doen als Omgevingsmanager?

Jij zorgt dat omwonenden, bedrijven en weggebruikers weten wat er gebeurt én dat het werk veilig en goed door kan gaan. Je bent van begin tot eind betrokken bij GWW-projecten waarin BLVC (Bereikbaarheid, Leefbaarheid, Veiligheid en Communicatie) een belangrijke rol speelt.

Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Het opstellen en bewaken van BLVC-plannen
  • Coördineren van tijdelijke verkeersmaatregelen en omleidingen
  • Afstemmen met gemeenten, nutsbedrijven, bewoners en bedrijven
  • Het organiseren van participatietrajecten en bewonersavonden
  • Signaleren van risico’s voor de omgeving en hierop anticiperen
  • Schakelen tussen uitvoerders, projectleiders en externe stakeholders
  • Meedenken over praktische oplossingen met impact op omgeving en planning

Soms zit je op kantoor, vaak ben je op de projectlocatie of zit je aan tafel bij de gemeente. Elke dag is anders — en dat is precies waar jij energie van krijgt.

  • €4500 - €6000
  • Medior
  • HBO
  • 40
  • IJsselstein

Wie ben jij?

Je weet wat er speelt in de buitenruimte en kunt schakelen met zowel de bakker op de hoek als de verkeerskundige van de gemeente.

  • Je hebt ervaring met omgevingsmanagement of BLVC, liefst in een civieltechnische context
  • Je bent communicatief sterk, oplossingsgericht en stressbestendig
  • Affiniteit met de GWW-sector is een pré
  • Je kunt goed plannen, organiseren en helder communiceren
  • Je beschikt over een rijbewijs B

Wat worden je voorwaarden?

Een zelfstandige, afwisselende rol in een organisatie die vooruit wil én jou daarin meeneemt. Onder de cao Bouw & Infra (UTA) mag je rekenen op:

  • Salaris tussen €4.500 en €6.000 bruto per maand
  • 38-urige werkweek
  • 25 vakantiedagen + 15 roostervrije dagen (ADV)
  • Een prettige werksfeer met korte lijnen en vaste gezichten
  • Laptop, telefoon, leaseauto of reiskostenvergoeding
  • 8,33 % vakantiegeld en een goede pensioenregeling via bpfBOUW
  • Jaarlijkse winstuitkering bij goed resultaat
  • Opleidingsmogelijkheden en vakinhoudelijke groei
  • Hybride werken mogelijk in overleg
  • Koffie, lunches, humor en buitenlucht: volop aanwezig

De voordelen van Connetix

01

Wij ontzorgen het hele process en dragen al het risico

02

Alle professionals krijgen persoonlijke begeleiding

03

Wij spiegelen alle contract voorwaarden

04

89% gaat na de inleenperiode met een vast contract in dienst

Over de opdrachtgever

Een organisatie met voeten in de klei én blik op de toekomst

Je komt terecht bij een middelgrote aannemer in Midden-Nederland die weet wat bouwen is. Al jaren realiseren zij projecten op het gebied van riolering, grondwerk, wegenbouw, waterhuishouding en bouwrijp maken — van dorpsstraten tot bedrijventerreinen. Recht-door-zee, betrokken en met een stevige dosis technische vakkennis. Maar ook vooruitstrevend: emissieloos materieel, projecten op waterstof, duurzaam grondverzet en elektrische graafmachines zijn hier inmiddels heel normaal. Geen logge vergaderstructuren, maar korte lijnen en heldere afspraken. Samen uit, samen aan — dat typeert de bedrijfscultuur. Je werkt samen met uitvoerders, omgevingsmanagers, projectleiders en vakspecialisten die hart hebben voor hun werk én voor elkaar.

Detacheren met Connetix